مرداد ۱, ۱۴۰۳

Ajax Systems در ۲۰ اکتبر، میزبان پنجمین رویداد ویژه Ajax خود بود که یک نمایشگاه آنلاین از جدیدترین دستگاه‌ها و ویژگی‌های دیجیتالی بود. این کمپانی از ۸ سال پیش با تسخیر بازار جهانی، اکنون با افزودن محصولات متنوع به مجموعه خود، در حال گسترش و توسعه بازارهای جدید است.

Ajax که پیشرفت‌های قابل‌توجهی را در حوزه آتش‌نشانی خود رونمایی کرده و راه‌حل‌های با امنیت بالا را ارائه کرده، این بار سری محصولات جدید آتش‌نشانی خود را در پاسخ به تقاضاهای مختلف بازار و استانداردهای سخت‌گیرانه حوزه آتش‌نشانی جهان به‌روزرسانی کرده است.

Ajax Systems براساس انگیزه خود برای نوآوری، همکاری با سایر غول‌های صنعت همچون YALE را در پیش گرفته و نشان داده است که چگونه فناوری‌های نوآورانه جدیدش، می‌تواند سیستم‌های امنیتی قدیمی و نامناسب را مدرن کند.

اکنون با رعایت استانداردهای درجه ۳، محصولات جدیدAjax  آماده ارائه مطابق تاییدیه‌ها و معیارهای صنعت است. علاوه بر این، این شرکت شعار جدید خود را به نام «روی فضای خود مدیریت کنید» معرفی کرد که اساس پلتفرم ارتباطی جدید Ajax می‌شود و نشان‌دهنده تعهد این شرکت به توانمندسازی افراد با کنترل کامل بر فضاهای خود، ارائه امنیت، راحتی و آزادی بدون مرز است.

محصولات جدید اعلام شده در رویداد دیجیتال شامل:

TurretCam، BulletCam  و DroneCam Mini همه دوربین‌هایی با اندازه‌های مختلف با ویژگی‌های بسیار برای ضبط ویدیو و صدا با کیفیت بالا، حتی در شرایط آب‌وهوای آشفته هستند. Ajax NVR پلتفرمی برای مدیریت دستگاه‌های امنیتی و آتش‌نشانی و صفحه لمسی صفحه کلید، سبک جدیدی از رابط گرافیکی برای مدیریت چندین دستگاه به طور همزمان را ارائه می‌کند. محصولات دیگر عبارتند از  Yale Integration،Ajax SIM  دارای گواهینامه‌های جدید.

جدیدترین مقالات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *